maanantai 22. huhtikuuta 2013

Koiratanssijuttuja

Heh, me edistytään, hitaasti mutta varmasti. Kisat vaan lähestyy ja edelleen joka treeneissä vaihdan suunnitelmaa. Mä oon ehkä huonoin koiratanssiharrastaja. Sinänsä kivaa touhua, mutta koreografian suunnittelu ei ole ihan helppoa. Lisäksi Maa on kovin kovin äänekäs ja ääni pysyy yllä, kun mä en tiedä, mitä tehdä. Huoh.

Eilen illalla treenattiin Kisapuistossa iltalenkin yhteydessä jotain osia ohjelmasta ilman musiikkia. Se meni ihan kivasti. Josko sitä tänään ottaisi mankan ja menisi ihan oikeesti treenaan. Tai sitten ei. Tänäänkään.

Paikallaanmakuita otettiin eilen pari. Eka Mikkiksen pihassa niin, että menin itse piiloon kulman taakse. Piippasi, valui vähän eteenpäin, mutta palkkasin, kun hiljeni. Toinen otettiin iltalenkin yhteydessä Kisapuistossa. Menin suht kauas, mutten piiloon (ei ollut minne mennä piiloon) ja otettiin joku 2-3min. Tämä oli erittäin hyvä. Mulla vaan ei ole pätkän vertaa luottoa, että Mahla kokeissa pysyisi paikallaan. Koputan puuta, mutta olen tyytyväinen siihen, että Maa ei varsinaisesti karkaa eikä mene toisten koirien luo, se lähtee ryömimään mua kohti. Parempi sekin kuin että se painelisi ties minne. No, näiden kevään kokeiden jälkeen treenaillaan kesä sitä paikkamakuuta kuntoon ja otetaan uudet yritykset syksyllä. Mä teen aina näin eikä toi koira ole koskaan siinä kunnossa, että joku voisi sujua... Mä oon ehkä maailman huonoin treenaamaan.

Paitsi hajutunnistusjuttuja me ollaan tehty. Se on se meidän the harrastus nyt. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti